Sunday, March 20, 2011

GunDAhGeLanA@PaNGkOR

Assalamualaikum dan salam sejahtera..(*nk try pkai ejaan pnuh kli ni..mklumlah..BAHASA JIWA BANGSA bhahahaha)...

Baiklah...kali ni nak bercerita tentang perkhemahan yang telah diadakan di P.PANGKOR,PERAK...

19 Mac 2011

pada hari sabtu yang lepas..kelab rekreasi 'kesayangan' aku telah mengadakan sebuah perkhemahan di P.PANGKOR...pada mulanya aku malas hendak mengikuti perkhemahan tersebut kerana pada hari tersebut aku ada pelawanan persahabatan dengan salah satu pasukan bola keranjang dari USM.Jadi oleh kerana perkhemahan ini melibatkan markah ko-kurikulum aku,aku pun terpaksala akur dengan pilihan aku ini..Kumpulan kami bertolak pada pukul 9 pagi dari kampus.Selepas itu kami berhenti sebentar di kawasan R&R Bukit Merah dan perjalanan diteruskan selepas itu.Kami tiba di jeti Marina Island sekitar jam 12.30 pm


ni la Mr.Cendol

Sambil menunggu feri datang menjemput kami,aku ngn beberapa orang kawan aku singgah sebentar di Mr.Cendol.Maklumlah sudah lama tidak menjamah cendol,jadi kami pun melantak cendol sepuas-puasnya.Cendol di situ memang sedap.Selepas itu kami pun berangkat la ke Pangkor Rimba Kem.Kem itu terletak di persisiran pantai.Pemandangan di situ sangat cantik.Terdapat 2 buah pulau kecil yang berhadapan dengan kem itu.Aktiviti pertama kami ialah mendirikan khemah masing-masing.Selepas itu kami diberi masa untuk masak kerana selapas itu kami akan terlibat dengan aktiviti dalam air.
guys n gurls devided into 2 sides
menu harian
termenung pe lg tu
Pada malam itu kami dikehendaki membuat persembahan.Kumpulan yang terpilih membuat persembahan dengan jayanya.hahaha.(*aq da x thn nk tlis pngjg2 ni..grr..sorry)last aktiviti mlm 2 kami ber'nightwalking'.mlm 2 aq tdo kul 2 lbih berslimutkan sleepingbag Din..mmg best..tdo luar khemah..sejuk..

20 Mac 2011

hri ni d mulakan dengan kuliah sbuh oleh ustz.kuliah sbuh citer tntang solat..lepas tu kteorng d bri masa untuk msk srapan pgi..menu harian aku roti+tuna...lpas sarapan 2,tibalah waktu untuk berkayak..wee..part ni pling best...tp b4 nk berkayak 2,kteorg kne lanyak hbis2 ngn Along..dgn kne guling2 ats psir,lompat sne sni..weihh.agk pnt..aq dpt 2nd trip untk kayak..best beb...

ni la kayak nye

mis ngn rico

aktiviti kteorg hbis kul 2 n sume bersiap2 nk blik da..hala blik 2 singgh la kjap kt lumut.bli kropok...aq pling suke part bdak2 ni sume usha maknyah 2 ekor..mmg mnggoda..hahaha..hlang slere aq nk mkn kropok kt kdai 2...siap buat aksi 18 sx lg 2 ekor 2..pergghh...aq rse smpai sni je kot nk citer..pnt doe...pas ni nk quiz physics lg..bubye...

p/s:thanx 2 all yg trlibat..thanx 2 chef rahman coz bg kterog pluang g cmping..n for that gurl, you made me remind to someone..nice to meet you..nk tgk pic lain..KLIK TANG SINI..heee

No comments:

Post a Comment