Saturday, May 21, 2011

sambil menyelam minum air...

assalamualaikum.....

haaa..kali ni muncul pulak pepatah..haaaa...tudia aihh...awat tba2 dok pepatah ni..



pendekn citer....smlm aku ikut la ayah aku g kl..hurmm..jdi driver...aku syok je balun kete tu...dia nyenyak je kt sbelah...hahahha..mau x nye...aku lnyak pesona die smpai 160...hahahah...smpai2 kt sne..kne g bwk dye jmpe kwn dye...kt area2 ampang pOint...lpas 2..menapak plak kt cheras...hurmm..ikut je la ayh kesayangan aku ni.....pastu kteorg g ITEX...haa..kt KLCC....kt stu agk best gak la..bnyak booth2 dri univrsiti2 tmptan...promote hasil research dyeorg...bnyak bnda2 baru yg aku jmpe....
UPNM

JTM

UM

UniMAP

alang2 da pegi sne..aku pon terdtik la nk jmpe sorg budak ni,,,lme da aku knl bdak ni..hmpir 4 thun da....tp,kteorg x pnh lngsng bjmpe...kesiankn....hahaha...so aku try cntac dye..n dye pon ckp dye ok je nk dtg...rse mcm tkut pon ade gak la kn.sbb da lme x kluar ngn pmpuan bdua cm 2..haishhh....so..lpas bpe ktika...taadaaa...bjmpe la kami...hahaha..
sini la tmpt aku jmpe dye...
perrghh..da la first time jmpe,,,dpan klcc lak 2...hahaha..aku rse cm plik gak la kn..sbb x tfkir akn jmpe dye kt situ...dsbb kn aku ksntukan mse..so dye just ajak aku jln2 psing tmn klcc 2....hahaha..time tu aku rse cm sronok gle..x tau la sbb pe...da la jmpe org yg aku x pnh jmpe....mmg agk terkaku la aku kt situ kn....hahaha..

ni la mnusia yg aku jmpe 2..
so sbgai koklusi nye..mmg pnt la smlm..g kl balik hari..tp mmg puas hati la kn..dpt jmpe org yg aku knl tp x pnh bjmpe slame ni,,,,akhirnya...dpt gak bersmbang scara live..bkn skype lg....slalu skype je..2 pon kdg je wat vdeo call...btw..nice to meet u dear...aku rse smpai sni je kot...hahahha...chow...


No comments:

Post a Comment